Members comments:

 =  Inima colțuroasă
Andu Moldovean
[24.Jun.04 14:24]
Un poem scris dintr-un suflet mare (Alma un pic tristă, atât cât ma simt și eu mereu in pragul altui an), o anatomie proiectată ritmat peste Univers, o mare dragoste sublimată într-un contur circular măsurând lungimea anotimpului dintre două bătăi de aripă (cum vin și cum pleacă), circumscriind o inimă colțuroasă cu albe semne-paradoxuri. Mi-a plăcut mult, Alma!

 =  >> Arcturus
Alina Manole
[18.Dec.03 18:30]

Îți mulțumesc pentru comentariu, Andrei. Voi include părerea ta în viitorul meu volum, dacă îmi vei permite. Nu știu dacă alte cuvinte vor putea descrie mai bine starea poemului meu.

 =  evlavie
petrea stefan
[18.Dec.03 19:16]
tocmai cand creadeam ca nimic din spatiul literar neaos si contemporan nu-mi mai poate produce evlavie, asemeni unui drog in fata caruia, paradoxal, m-am imunizat printr-un soi de alergie, am hotarat sa mai citesc cate ceva , dupa o indelunga ,,abstinenta,, . norocul mi-a scos in calea marginita a ochilor mei din ce in ce mai miopi ,,poem intelept,, . si pentru o frantura de nemarginire am regasit...evlavia.

 =  Onorat
Andu Moldovean
[24.Jun.04 14:24]
Onorat, Alma. Cu bine și Sărbători Fericite pe plaiul inimii tale!

 =  Alb paradoxal
Valeriu Perianu
[12.Jun.04 20:00]
Este cel mai "intelept" si realizat poem al tau.Imi place ca ramai lucida in sentiment si asta da greutate trairii.
M-ai convins.

 =  P.S.
Valeriu Perianu
[13.Jun.04 10:16]
P.S.Furat de atmosfera poeziei am omis sa-ti atrag atentia ca pluralul de la paradox este paradoxe si nu "paradoxuri",deci ultimul vers ar trebui sa fie
"tu nuanțe-alb, eu semne-paradoxe" si cu cratima de preferat.Poate fi o sugestie de cabala sensibila.



 =  >> Aristot
Alina Manole
[10.Dec.18 14:27]

Îți mulțumesc pentru critică. DEX-ul spune că sunt valabile ambele forme de plural la 'paradox'. Ție care din ele îți 'sună' mai poetic (și mai înțelept)?
Voi reconsidera poemul. Ai dreptate cu cratima.

 =  Para-dex si paradox
Valeriu Perianu
[13.Jun.04 12:38]
Eu stiu de la logica si filosofie ca este acceptata doar forma"paradoxe",care oricum suna mai bine si in poezie,ea fiind conforma radacinii franceze.Fiind un termen consacrat
in aceste domenii trebuie sa-l preluam asa cum il folosesc specialistii.In ce priveste DEX-ul,te rog sa ma crezi ca sunt dezamagit de maniera in care sunt preluate de pe strada tot felul de cuvinte pocite de catre vulg si prezentate drept "imbogatiri"lingvistice.Eu n-as permite sa apara in dictionare nici macar regionalismele,caci ele strica limbajul cult.

 =  alma
Mae Stanescu
[13.Jun.04 14:18]
´mi-ar fi placut "tacem mai grei unul in altul", dar daca e pe langa, asta e;

si , ca o parere-plcere a celui care citeste - paradoxuri, daca e corect.

la mine in dex prioritar este "paradoxuri" si optional paradoxe.


 =  >> mae
Alina Manole
[13.Jun.04 15:00]

DEX-ul meu arată la fel ca și al tău. Cât despre "tăcere", era într-adevăr "pe lângă", și de ar fi fost altfel, nu știu dacă mi-aș fi permis să scriu despre "unul în altul". Deh, puritanismul... ;).
Îți mulțumesc pentru trecerea asupra textului.

 =  :)
Mae Stanescu
[13.Jun.04 15:06]
alma, acel "unul intr-altul" era un sens sublim cel gandit de mine, era o intimitate a tacerii si nu altceva:)

 =  >> mae
Alina Manole
[13.Jun.04 15:21]

De acord cu tine, așa am gândit că ai gândit, dar vezi tu, eu mă gândesc și la ce-i mai rău ;). De obicei nu prefer tăcerea, dar se întâmplă să ascult tastele și ploaia. La [email protected] putem discuta oricât și despre tăcere. ;)

 =  .
Mae Stanescu
[13.Jun.04 15:27]
multumesc!




To be able to add comments you must be browsing using the language this text uses.

Use the existing link (near text registration date), or choose the specific language and acces this text again.

Go back !