Members comments:

 =  despre teatru...
ioana matei
[13.Jan.08 22:29]
"spațiul de joc, locul care reprezintă o întîlnire dintre creatori, actori, regizor și public."
evident...regizorul e cel care-si "sapa cuvantul"...felicitari pentru deschiderea din... somnul teatral!

 =  dogville
medeea iancu
[13.Jan.08 23:17]
Ioana,

mi-a placut eseul tau, cu sensul de incercare, esti documentata, e fain scris, dar lipseste ceva.
nu stiu ce.

 =  ioana si medeea
Ioana Petcu
[14.Jan.08 09:58]
in acest new look al site-ului, incerc sa-mi recreez ochiul.

ioana, e important sa stiu ca oricit de "mort" e tetarul azi, sala de spectacol este o prezenta.

medeea, chiar ma interesa parerea ta sincera pe un astfel de text. documentatia, stii e importanta pentru mine, poate lipseste "sufletul"? :)

 =  .
nica mădălina
[14.Jan.08 10:12]
e concentrat aici felul în care structurezi o descriptio a formei de ludic speciffică teatrului. și permite re-ramificări. mă gândeam însă și la teatrul fără vorbe, chiar fără sunete emise de către actori, ajutat doar de corp și muzică. și că poate s-ar fi putut include și despre forma aceasta puțin mai mult, distinct de teatrul care pornește de la un text. unde și care ar fi, în acest caz, textul, metatextul, semnificarea?

 =  re-viziuni
Ioana Petcu
[14.Jan.08 15:51]
mada, bine pusa problema. eu am tinut insa acest mic eseu sa fie mai mult pentru teatrul "cu vorbe". ceea ce e pantomima, coregrafie, intra mult in sfera experimentalului, sau depinde, pina la urma.cred ca in privinta unor astfel de spectacole metatextul (ceea ce noi in teatru numim "extratext"/"context" de la caz la caz) era un rol foarte important. practic cladesti pe ceva ce nu e specificat, pe ceva nepalpabil. si tocmai trecerea dintre numit si nenumit e esentiala.

bona una alta, ma bucur c-ai trecut pe aici.

 =  .
nica mădălina
[14.Jan.08 16:12]
dap, mă gândeam că datorită specificului care-i dă o complexitate intrinsec diferită ai ales să nu îl introduci în discurs. cum că, dacă nu intuiesc aiurit, în cazul acelui tip de teatru distincția cadru-mesaj e mai delicat de potențat, explicat, dar nu musai și de comunicat. mă refeream cumva la simpla menționare, chiar subadiacentă. măcar pentru a anunța o trecere către, nu-i așa, o abordare care să-i fie dedicată. pe care cu drag o aștept, când o fi să fie.




To be able to add comments you must be browsing using the language this text uses.

Use the existing link (near text registration date), or choose the specific language and acces this text again.

Go back !