Members comments:

 =  .
Ecaterina Bargan
[28.Feb.09 09:47]
ideea e simpla, cum si structura de altfel. poemul mi se pare reusit datorita imaginilor bune, in special celei finala. poza se asorteaza cu atmosfera poeziei, parca completindu-o. succint, integru si penetrant.

 =  poem
Ioana Geier
[28.Feb.09 11:10]
Un poem reusit, care a creat automat conexiuni spre oglinda mea interioara. E sustinut si de o imagine cu grija aleasa.( Iar aceste lucruri le spune tot un Varsator cu ascendent in Balanta...)


Cu simpatie,
Jo

 =  .
nica mădălina
[28.Feb.09 11:16]
nu-mi pare potrivita fotografia
pentru ca mie una textul, in ciuda si dincolo de flash-urile pe care el foloseste, imi lasa sugestia luminii de dupa, a obloanelor sifonate, trase sau nu, dar prin care tocmai lumina razbate

 =  si... uitasem
nica mădălina
[28.Feb.09 11:17]
de ce e necesara, de fapt, fotografia, cand textul mizeaza oricum pe imagini si de aceea e si construit pe o succesiune de asa ceva?

 =  perfect de acord
Mihai Constantin
[28.Feb.09 11:45]
...cu mădălina, în ambele commuri.

poza aceea e mult prea implozivă & n-are assolutamente nicio treabă cu textul.

 =  .
Laurențiu Ion
[28.Feb.09 13:46]
da, de după
și eu cred la fel, doar că imaginea e în plus
și dacă textul ar rămâne fără, ar fi încă unul dintre zecile de texte postate zilnic

 =  semn
Doru Emanuel Iconar
[28.Feb.09 14:05]
Am intrat pentru că titlul îmi amintea o superbă melodie interpretată de Ella Fitzgerald & Louis Armstrong. Dar nimic altceva nu apropie aceste versuri de melodie.
Ȋn camera „au fost veri toride”, a fost multă dragoste. Ce-a mai rămas, ne spune fotografia.
Ȋn cuvinte simple, tristețe. Așa cred, așa înțeleg, așa simt.

Doru Emanuel

 =  Despre spații, când totul e altfel
Călin Sămărghițan
[28.Feb.09 14:43]
Nu numai "camera" (acesta era și titlul inițial, parcă) e privită cu depresie, acel spațiu al întâmplării, ci însăși amintirile celor petrecute acolo. Versurile finale aduc un fel de confruntare finală, dar analiza este tot a unui alt fel de ochi, care la rându-și și-a pierdut obiectivitatea. Finalul forțează o trezire la realitate, o ieșire în alt spațiu, poate chiar o evadare din legături, ca o privire aruncată pe fereastră. Dar nu aduce decât o altă perspectivă transfigurată, deci desprinsă și ea de real, un alt spațiu modificat, atins și el de ochiul poetic. Nimic nu mai este la fel în dimineața de după.

Fotografia e consonantă, forma indescriptibilă a fumului de țigară, dar mai ales spațiul... spațiul acela dintre deget și inel. Un spațiu cât o cameră misterică plină de amintiri.

 =  contrast
andreea
[28.Feb.09 20:38]
veri "toride" și totuși o atmosferă rece, întunecată ... deprimantă

 =  nimic nou
sanu gabriela
[01.Mar.09 18:35]
nimic nou în prima parte...
abia ultimele trei rînduri dau ceva "creatiei si trairii poetice"

 =  interesant...
ioana matei
[01.Mar.09 18:35]
din punctul *meu* de vedere imaginea si textul in...contra...timp...parca o mana efeminata...cu prea multe inele...fumeaza...si fumeaza...si fumeaza!...

 =  completare...
ioana matei
[01.Mar.09 18:35]
ce?..."victory"?...ce-'nseamnă asta?...ce-i drept, n-am auzit despre o astfel de *marcă*...nu mai fumez... dar înțieleg..."dimineții de după" "mâinile tremurate ale unui bărbat "...frumos!


 =  tuturor
Ligia Pârvulescu
[01.Mar.09 21:54]
va multumesc pentru vizite si pareri.

 =  p.s. Ioana Matei
Ligia Pârvulescu
[01.Mar.09 21:59]
Ioana, acolo scrie "victory lights", si probabil n-ai auzit de marca asta de tigari pentru ca probabil real nu exista, exista insa mesajul :)

 =  hmm
ana dumitru
[03.Mar.09 08:45]
nu are esenta si nu-mi transmite mare lucru,iar pe langa acestea nu e suficient sa manuiesti expesii sau figuri de stil bine plasate pentru a orna ceea ce nu este defapt-esenta.si nici nu trebuie sa fie un mesaj transmis prin poezie pentru ca starile noastre poate nu pornesc dintr-o logica anume de aceea eu cand citesc o poezie vreau sa vad acel ceva care ma face sa uit pentru o clipa de preconceptii si sa inteleg ce a vrut sa insemne sau ceea este .aici se vrea a fi poezie dar nici macar asta nu este.

 =  Ana,
Ligia Pârvulescu
[03.Mar.09 15:13]
nu e poezie, e descrierea unei stari si prin urmare trecuta la personale. Multumesc pt trecere.

 =  limpede
Claudiu Panainte
[08.Mar.09 21:26]
O experiență aproape a tuturor. Mi-a plăcut. Un tablou în versuri. M-au năpădit atâtea amintiri...Totuși, vodka nu merge cu tequila.

 =  Claudiu,
Ligia Pârvulescu
[09.Mar.09 03:04]
cam asa s-a vrut, da, un loc comun, de (auto)recunoastere. Nimic in text sau in alegerea foto nu e intamplator, inclusiv contrastul - si printre alte contraste, da, stiu, vodca nu merge cu tequila, nici ele nu sunt alese intamplator :)

 =  Ligia Pârvulescu
Mahmoud Djamal
[19.Mar.09 00:08]
e un text sub nivelul celorlalte texte ale tale, e ceva rational îi lipseste fiorul poetic.

te salut si imi cer scuze pt deranj cu zice anton

 =  da
Ligia Pârvulescu
[19.Mar.09 00:35]
Djamal, ratiunea ramane, asta-i ideea :), dar nici mie nu-mi pare un text grozav. Multam de vizita, nu deranjezi, salutari.

 =  părere
Liviu Nanu
[19.Mar.09 07:58]
motoarele_de_viteză/valurile_de_căldură, nu prea sună bine, mă refer la alăturarea lor în două versuri succesive. E un filon liric în poem, (în prima parte) dar neexploatat îndeajuns.
cu scuze pentru deranj,
al 1583-lea cititor,
anton

 =  Liviu,
Ligia Pârvulescu
[19.Mar.09 19:47]
ai o parere mai buna decat mine despre textul asta :D Nu zic ca nu exprima nimic, dar nu prea e literar :) Cum ziceam, nu deranjezi, multam.

 =  fiecare ,vodka, tequilla
ciutura carmen luminita
[20.Mar.09 13:38]
un text care a născut atâtea contradicții...
ba da , e o stare care se transmite pentru cei cu receptaculi!!!)foarte clar, da , e autorecunoaștere,fiecare în parte este o vodcă sau o tequilla, fiecare ,în parte avem ochii mijiți de un semiobscur sau de lumina dimineții, și , mai ales , fiecare în parte iubim și suntem părăsiți în felul nostru,un text de excepție,amical, lumiere

 =  Carmen,
Ligia Pârvulescu
[20.Mar.09 14:58]
nu stiu cum e sa fii parasit, am avut norocul sa nu stiu pana acum, sper sa-l am si de acum incolo. Dar probabil ca sentimentul seamana cu cel pe care-l ai atunci cand trebuie sa parasesti pe cineva care nu-ti e indiferent. Multumesc ca mi-ai impartasit un alt unghi din care se poate privi textul. Parerile sunt impartite cu privire la el, dar ma bucur daca tie ti-a placut.




To be able to add comments you must be browsing using the language this text uses.

Use the existing link (near text registration date), or choose the specific language and acces this text again.

Go back !