= virgula, dupa caz | Sandra Hanna Segal [09.Apr.05 00:16] |
Frumoase mutari, de la dechidere si pana la matul care zace balta in patratul alb. Pentru strofa reginei, am sa parafrazez un copil dintre aceia care scriu perle si am sa concluzionez ca e plina " de figuri mari, care se fac numai noaptea". Dar nu numai pentru radurile celea patru mi-as dori sa fiu regina. Ci mai mult pentru migdalii regatului in floare. Virgula, dupa caz si dispozitie. | |
= remiză | Marius Surleac [03.Feb.09 22:56] |
Tehnică suprarealistă conturată sublim cu accente de dadaism, efecte latente de vizual către reverie, mutările logice se întrepătrund în subconștient. Mi-a plăcut în mod special: "Sufletul meu trintit de pe cal pion secund" "Plinge pătratul alb plin de uimire ovalul perfect al unei zile moarte" Cu plăcerea lecturii, Marius | |
= addenda | Marius Surleac [03.Feb.09 23:03] |
Am uitat să spun că poemul de față mi-a dat impresia unei influențe stil J.Beuys, în primele două strofe. Îmi place! Cu prietenie, Marius | |
= beuys | Mihai Constantin [03.Feb.09 23:36] |
da, pare că ar putea descrie un performance, dar eu aș zice că e prea teatral pentru joseph beuys (dacă la el se referă marius). ăsta lucra cu concepte f elementare, texturi fruste gen arte povera / plastică socială. iar "acțiunile" sale simple și directe se bazau exact pe demolarea ideei de artă ca instituție prețioasă, burgheză. ori, mie, jocul de șah și toate simbolurile intelectuale din spatele figurilor sale, privirile semețe până în depărtări către frumusețea oceanului, migdalii în floare etc. îmi sună cam emfatic în contextul beuys... dar e un poem frumos. | |