Members comments:

 =  :)
Carmen-Manuela Macelaru
[27.Mar.09 07:02]
e un poem ciudat, are pauze, franturi, flashuri, lumina te orbeste, apare brusc intunericul, pun mana la ochi, nu mai vad bine...cam asa e textul.
mi-a placut:
cultivați în mlaștini/ venele picioarelor, este un vers creativ, contruieste.

apoi:din carnea rămasă construiți o biserică/ nu am oase/ patru camere și pulsul care să-mi țină de urât/ dacă vă rătăciți luați urma flăcării.
material de cosntructie inedit pentru biserica, de fapt la indemana oricui.pulsul care tine de urat, singurul care sta cu tine.
mcm

 =  .
Vasile Munteanu
[27.Mar.09 09:15]
nu-i ciudat (dacă este descifrat); n-are pauze, nici frânturi; flashurile îi dau dreptate lui zenon: da, "mișcarea este o succesiune de stări de repaus".

cât despre versul care construiește - el, de fapt, este un vers a cărei funcție este... epurarea.

era să uit - materia(lele) nu sunt inedite; însă... cu cât este mai rar, cu atât pare mai bizar modul în care ne raportăm la ea/ele.


mulțumesc pentru lectură și semnul despre.

 =  pfuu
Carmen-Manuela Macelaru
[27.Mar.09 09:24]
inseamna ca nu am inteles mai nimic?

 =  doua
Leonard Ancuta
[27.Mar.09 09:48]
fragmente imi aduc aminte de teme mai vechi sau mai noi de-ale mele. la constructie stai cel mai bine, mai ales acolo unde se mizeaza pe metalimbaj. in fond, mi se pare ca un circuit de curse nascar, dintr-ala in care masinile alearga de nebune intr-o forma eliptica, fixa. tu o vezi pe stadion cu oameni, insa mi se pare mai depersonalizant asa. in ce priveste aia cu mica eviscerare, ce sa zic, toti vrem asta, sa vina cineva sa se roage la inima noastra:)

 =  .
Vasile Munteanu
[27.Mar.09 10:09]
posibil, Leonard, mașina mea e-n service, n-a reușit să răstoarne camionul de 20 de tone; cât despre stadionul cu oameni, de asemenea, nu știu ce să spun, nu era nimeni pe șosea, se pare că atracția între corpuri este mult amplificată într-un spațiu gol (sau, mă rog, golit de conținut) și redus la funcțiile sale elementare; desigur, răspunsul meu nu are nici o legătură că textul de mai sus.

mulțumesc pentru lectură și semnul despre.

 =  adauga
Alexandru Corneliu ENEA
[30.Mar.09 22:49]
nu este cel mai rau, dar statuia este nefinisata si nu stiu daca nu strici blocul de marmura de buna calitate, jucandu-te cu dalti pentru lemn!? ai ceva de spus, dar fii mai rau cu tine, nu te risipi ispitei de a scrie cu orice pret!iarta-te dupa ce te compari cu exigenta ta maxima.ai originalitate, adauga mestesugul necesar.

 =  .
Vasile Munteanu
[30.Mar.09 23:07]
Domnule Enea, zic să nu vă faceți griji: dacă dalta este pentru materie primă/material moale, acela care se strică este instrumentul; spun asta pentru că, în materie de artă (în cazul analogiei aduse în discuție de dv, sculptura; dar și literatura...), prefer sculptura realizată în aliaje din metale rare (a se citi sinteză, sincretism sau cum doriți).

în altă ordine de idei, eu zic să renunțați la semiaforismele acestea cu un pronunțat carater general (deci lipsite de obiect), pe care observ că le propovăduiți cu exagerată generozitate și, în cazul în care aveți obiecții argumentate... argumentați (desigur, dacă aveți disponibilitatea necesară); în caz contrar, dv pierdeți timpul să comentați ceva (orice), eu să vă răspund; sunt convins, în acest caz, politețea este sterilă.




To be able to add comments you must be browsing using the language this text uses.

Use the existing link (near text registration date), or choose the specific language and acces this text again.

Go back !