agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-07-04 | [This text should be read in romana] | Intinde-mi o mana si apoi alta si alta As vrea sa imi construiesc o scara din bunavointa ta Sa o numesc "drumul catre Iad"? Dar cunosc eu Iadul langa tine... Mai mint o zi ca nu, Imi mai pun o ultima oara esarfa peste ochi Sperand ca atunci cand voi vedea din nou Forma-ti acum draga mie fum va fi! Imi e somn de tine, dormi Imi e moarte de tine, mori Chipul! sterge-l cand inchizi usa in spatele meu Si pasii, razuieste-ti drumul inapoi Uita Mi-e frig de caldura ta. (Hai spune-mi, ma iubesti?) Mi-au inghetat buzele, ti-am zis de atatea ori Nu-mi lasa speranta-mi intinsa si tremuratoare viata Imi e dor de tine, pleaca! Lasa-mi dara de maci, opium visul catre tine Voi acoperi cu valuri negre lacrimile Ce nu invatasera sa planga inchiderea ochilor tai. Inca nu, piatra imi e asternut, lumina erezie Cantec de pasari sub zidurile cetatii Palma ta acoperindu-mi orizontul ca o pleoapa, lebede se scurg Intre degetele-ti serpuitoare Seceta intre coastele tale Mi-e moarte de tine, mori!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy