agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-07-20 | [This text should be read in romana] |
Love bites [Def Leppard]:
Dragostea e o ființă vampirică Și-a înfipt colții în mine, hrănindu-se cu sufletul meu Iar eu am devenit umilul ei servitor Viitorul vampir cucerind alte suflete În numele dragostei sângerânde! Dar nu am curajul să te recuprind căci atingerea ta mă înfioară Precum m-ar arde lumina dacă ar exista cu adevărat... Ich verlasse heut dein Herz [Lacrimosa]: Þi-am dăruit la un moment dat inima mea, dar darul acesta avea ca preț Dragostea ce trebuia să mi-o găsesc în tine Acum ți-o dăruiesc gratis Am făcut contract pentru o inima mecanică Iar cea care mi-o va dărui A avut-o și ea de la altcineva Dar ceva important! Ea nu cere nici o garanție pentru cazul în care stric inima ei! Ea e la fel ca mine! Endless Rain [X Japan]: Cuvintele nu mai au nici o importanță când cântecul inimii îmi dăruiește exact ideea dorințelor ce mi le-a născut Plouă cu fulgi prin gând și prin vreme Iar cântecul nostru dăinuiește mereu! O ploaie neîntreruptă în care Gândurile noastre sunt dorul de noi...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy