agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-07-16 | [This text should be read in romana] |
De ce? fugim în lume
acasă ce-a rămas? (fără noi) de ce? iubim în șoaptă de ce? urîm în glas! de ce? te vreau aproape acuma cînd ești dus, de ce? cortina cade cînd ai ceva de spus! de ce? suntem departe doar asta noi n-am vrut! de ce? mă doare acum? mai mult ca la-nceput! de ce? cînd spune simplu, ca pe ceva firesc "eu nu te mai iubesc" pămîntul nu te-nghite continui să trăiești? de ce? "nu poți"? cînd de fapt "nu vrei" ai vrea să dai la toți dar parcă vrei să iei de ce? ca-ntotdeauna iarăși mi-a ieșit, cînd a văzut și luna cît m-am străduit! de ce? pamîntu-i mare? și nu e de ajuns! e lungă căutarea și tot nu ne-a pătruns! Căldura-i de la soare așa cîndva ne-au spus de ce? puțină pare -a mamei e mai mare- chiar dacă el străluce din zori pîn-la apus. de ce-am crezut în mine? doar cînd tu - ai crezut! cu toate că credința a fost de la-nceput! de ce? n-ajunge iubirea doar altceva nici nu-i! încearcă și compară tot restu-i ca un pui! cînd te gîndești la mîine degeaba nu trăiești și nimeni nu-i ca tine doar tu, ca tine ești! de ce? viața îi așa? nu te-ntreb,nu mă-ntreba cînd în ceruri or să ne ieie alta o să-mi dea și o să-ți deie. de ce? o mamă avem și tata unu este, de ce? se duc, ne lasă și nu ne dau de veste! Acum atît te-ntreb: de ce și ție-ți pare? ca asta nu e drept! și vom trece peste toate pîn' trecuți vom fi și noi, oamenii sunt trecători nu toți trecătorii-oameni! de ce? e greu a recunoaște cînd un altu e mai bun el tot aici se naște, dar poate a muncit mai mult? de ce? puțin ne doare cînd nu e adevărul, de ce avem Uitare?! de ce-a mîncat,EA, Mărul? Tu-mi spui că L-ai auzit, cu toate că nu L-ai văzut, te-ntrebi de ce nu poți să-L vezi, dar pentru asta ce-ai facut?! cînd a trebuit să zbor n-ai fost cu mine, să-mi fie mai usor, dar parcă există vre-un fel de despărțire după care să nu-ți mai fie dor? de ce? nu s-a-nplinit cu toate c-a fost vis, de ce? înghesuială nu e în drum spre Paradis! de ce? o viața avem atîta cît suntem, de ce? devine geniu doar post mortem! de ce? e depărtare cînd inimi îs unite, de ce? a Ta Scrisoare mi-ajunge doar pe-un dinte! Trăiește-ți Întrebările așa cum ți le-ai pus, căci va veni și ziua Marelui Răspuns!!!!!!!!!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy