agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-12-19 | [This text should be read in romana] |
în noaptea asta muzica se aude
altfel... știi, nu trebuie să îmi crestezi pieptul de vie ca să îți lași amprenta pe inima mea oricum bate în ritmul în care clipești tu de când ne-am cunoscut trăiesc pentru tine într-un mod atât de natural, trăiesc în felul în care tu respiri, mănânci și bei pepsi twist nu am nevoie de declarații pompoase de dragoste, nu îmi trebuie inele, certificate, semnături nu vreau decât să fii fericit îmi ajunge felul în care pielea ta o învelește pe a mea noaptea îmi ajunge entuziasmul tău de copil pentru care lumea de-abia acum se deschide ca niște aripi de fluture învelind viața în culori îmi ajunge felul jucăuș în care îți strălucesc ochii fără să îți dai seama. zâmbetul tău face piruete în mine îmi umple sufletul cu vârf și simt că nu mai am nevoie de nimic ești tot probabil că nu pot merge pe apă sau vindeca orbi, că bătrânii încă mor de frig și urșii panda sunt tot pe cale de dispariție dar totuși sunt convinsă că lumea e un loc mai bun când ești tu fericit sunt doar un om simplu tu însă... ești toate deciziile bune pe care le-am luat vreodată ești toate razele de soare de la începutul pământului și până în ultima clipă, ești lumina, ești culorile, ești mirosul de iarbă proaspăt tăiată primăvara, ești muzica pe care o ascult, ești răsărituri și apusuri, ești stele căzătoare, ești artificii, ești nori, ești în fiecare bătaie de inimă, ești în fiecare gest de-al meu, ești clipa aceea când dansez desculță în ploaie, ești toate lucrurile bune care mi s-au întâmplat vreodată, ești cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat, ești minunea mea de Crăciun, nu știu cum să te fac să înțelegi că eu sunt doar un om simplu iar tu... tu ești totul meu, ești lumea mea și te iubesc. te iubesc pentru fiecare secundă pentru atâtea și atâtea lucruri pentru felul în care tastezi, privești, ții telecomanda, vorbești, mănânci, faci poze, citești, pentru tonul vocii, pentru felul în care se aud șoaptele tale noaptea, felul în care numai tu știi să mă faci să plâng și să-mi ștergi lacrimile, pentru felul în care bei algocalmin când te doare capul, pentru felul în care mă cerți, mă împaci, mă ierți, mă dezbraci, mă alinți, mă atingi și îmi ții viața cu nonșalanță în palmă pentru felul în care mă faci să te iubesc pentru fiecare lucru pe care îl faci din fiecare clipă a vieții tale eu nu sunt decât un om simplu în comparație cu tine, cu tot ce faci tu, mă pierd și mă fâstâcesc ca un copil rătăcit printre degetele tale care-mi ocrotesc mâna și te iubesc, cu toată puterea ființei mele, ridicată la infinit ridicată până la privirea ta.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy