agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-11-15 | [This text should be read in romana] | Dragă Miruna, pisi, puișor, iubita mea, azi am învățat tot felu’ de cuvinte noi pentru tine, cum ar fi: abraziv, adj., m.: care roade prin frecare, deci, tu, Miruna, ești abrazivă, pentru că mă rozi de fiecare dată când te frec, te frec de perete pentru că mă obligi să mă îmbrac în rochița aceea oribil de roz pe care mi-ai făcut-o cadou doar ca să nu se mai uite rockerițele după mine de când mi-am făcut unghiile negre și am început să ascult marilyn manson; deasemenea am mai învățat că atunci când ai impresia că te rotești cel mai tare tu de fapt stai pe loc, și nu-mi spui nimic deși ai impresia că urli am învățat că așa te razbuni tu pe mine și că ai mai împărțit banca aceea din parc și cu alți străini, și mai străini decât mine cărora le-ai spus iarna "te iubesc", dar te înțeleg Miruna, pisi, iubito, abrazivo, te înțeleg din suflet: cu toții avem nevoie de căldură, mai ales iarna, când ne îngheață scuipatul singur pe șosea.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy