agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-04-23 | [This text should be read in romana] |
Ani de zile am tot așteptat să te întorci.
Au intrat mulți oameni în cameră, niciunul nu erai Tu. Am zăcut în întuneric; știam că pentru tine până și becul s-ar fi aprins singur. Am ajuns să fiu o floare pe pianul tău. Da, știu. Tu nu ai avut niciodată pian. Þi-am cumpărat eu unul. Îmi imaginam că îmi cânți în fiecare seară. Seva curgea din mine pe ritmul în care atingeai tu clapele. Mă ofileam. Am ajuns să fiu umbră; nu știu de ce sau când exact, dar nu am găsit niciun trup căruia să-i permit să mă poarte. Totul se transforma încet-încet în poezie, trecea dintr-o poezie în alta și nu știam ce să devin ca să plutesc mai ușor prin asta. Ai întârziat destul de mult, să știi. Ai ratat tot Începutul, pe care l-am luat de la capăt de câteva ori sperând c-o să vii. Ieri a pâlpâit becul o dată, dar ușa a rămas închisă. Am evitat din răsputeri ultima parte, însă nu o pot amâna veșnic. E timpul să înceapă Sfârșitul, tot fără tine. M-am făcut Așteptare cu ocazia asta. Așa, o să mai trag de timp. Încă poți veni. Pentru ultima clipă am totul plănuit de-acum: mă voi face Cruce sperând că astfel Dumnezeu nu îmi va cere drepturile Sale de Autor pentru fiecare por al tău, sau chiar și pentru Pielea mea.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy