agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 633 .



Firavul ucigaș și comunistul neastâmpărat
personale [ ]
Zarathustra ne vorbea despre...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [wat ]

2007-03-31  |     | 



"De ce a ucis acest om? Ca să fure."

Dar crima se justifică în sine. (Deși e întotdeauna cea mai proastă soluție.)

Firavul suflet al ucigașului, de inimă a ascultat când a tânjit spre mai mult.

Nu scopul în sine, ci inima ne conduce spre ceea ce facem - dorințele noastre.

Și dacă cu pasiune atac comunistul, cu pasiune își apără prada? Nu. El nu actionează după scop. Comunismul e o boala mentală - o degenerare a oricărei existențe mentale. Comunismul nu adaugă mierea pasiunii unui scop în sine - scopul în sine lipsește cu desăvârșire - comunismul orbecăie în fauna apocalipsei la fel ca un animal flămând și turbat: distruge tot, apoi poate uită să mănânce, nu din exces de zel, ci din manie.

Pasiunea fără scop în sine e manie. Scopul ajustează comportamentul nostru, mania îl hiperbolizează.

Comunistul e doar un descreierat. Virusul l-a afectat atât de tare. Lui nu-i pasă de sensul activității sale, el distruge tot ce poate ca principiu de supraviețuire.

Animalele nu ucid fără a avea nevoie.

Comunistul distruge pentru a-și salva sufletul. Pentru a-și lua doza. Pentru a se simți bine. E rațiunea lui de a fi - distrug orbește, deci exist.

Comunistul e un drogat. Activitatea lui semantică e schizofrenică. Activitatea lui nervoasă e un stres.

Comunistul e animalul încolțit de proprii lui camarazi, e inervat social până la îndobitocire: simțurile lui nu transmit flux de date ci informații pentru supraviețuire.

Comunismul nu poate sta locului. Comunistul e limbricul electronic profund psihotic, semantic schizofrenizat, constant în gardă încrâncenat lejeră, turbat și maniac cu idei fixe de revoluție și război, protejarea prăzii, păzirea teritoriului, puritatea moștenirii, etc.

Ochii lui sunt iscoditori, în permanență caută și e convins că găsește rațiuni de a nu fi victima enormei traume ce-i stăpânește sufletul, viața, trupul, simțurile și percepția.

RELAXEAZÃ-TE naibii că nimănui nu-i trebuie să-ți fure ție posesia!

Oamenii natural sunt buni, iubitori, nimeni nu ți-ar vrea felia dacă nu i-ai băga tu în cap că sunteți inamici.

Pământul are deajuns pentru toți! NU ai nevoie de sclavi, nu ai nevoie de bogăție, plăcerea, iubirea, dragostea, emoția, sentimentul sunt din rezonanță de inversiuni, nu din ÎNCÃPÃÞÂNAERA TA ÎNCRÂNCENATÃ INFINITÃ !!

Renunță să te crezi atacat și nu mai ataca pe nimeni, că omul e esențial BUN!

Atacul tău îmi aduce, pe lângă disprețul inerent, calitate a percepției native față de tine și timpurile tale, ura și pasiunea de a te urî!

Calmul și armonia sistematizate se aduc pe sine!

Violența ta e singurul factor independent negativ dintre toți factorii din societate! Noi, oamenii, mâncăm animale erbivore și fructe și legume, nu avem nevoie de violență!

Caută plăcerea alb-albastră acum! Violența e substitut subnutrit material pentru căi nervoase suficient enervate rezonant! E de toate pentru toți pe Tera, și realitatea e făcută din distincții semantice independente!

Renunță la violența contra ta!
Ești făcut din tot ce vezi!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!