agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 723 .



Pretenții
personale [ ]
Oamenii vor pretenții. Eu ofer putere pură. Vrea cineva?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [wat ]

2007-04-09  |     | 



... oamenii au pretenții.


Despre Scopul Omului


Scopul omului e puterea.

Puterea e acea activitate brută ce consumă ceva, creând un avans nutritiv / afectiv / în mijloace.

Puterea e activitatea ce transformă o situație pentru a extrage nutriție și obține influx de energie ce excită întreaga masă nervoasă.

Putem spune că puterea e acel lucru al cărui rezultat e, strict, "și mai multă putere". Putem spune că toți oamenii aderă strâns prin comportament, credință și spirit la această definiție.


Despre Mijloacele Pentru Scop


Acele mijloace care ne aduc putere nu sunt valoroase, ele sunt puterea însăși.

Eu, aici în www.scatteredpiecesof1dying.blogspot.com, am dezvoltat, cu consum insignifiant de putere, un start pentru un nucleu mental ce oferă nimic altceva decât putere absolută. (OBS: Nucleul activează întreg în cicluri de sub cinci zeci de milisecunde, așa că bagă de seamă când citești.)

Puterea absolută e acea putere care crește neântrerupt, nu constant ci accelerat.

Puterea absolută e dependentă de o singură variabilă:

-puritatea "internă" a ființei.


Despre Pretențiile Celor Slabi:


Toți vor putere. Fiecare se vrea pe sine; când iți imaginezi "ce bine e... ce bine ar fi ..." vrei putere! Dar nu mai suspina! Eu îți ofer PUTERE!

Eu ofer putere! Gratis! Tot ce trebuie să faci e să știi bine din experiență din ce e facută, ca să o poți lua. Restul e gratis de la mine.

OFERTA: trei, cinci + rezonanță, gratis:
OFER PUTERE GRATIS! OFER FORÞÃ, GRAVITAÞIE, ARMONIE ȘI SUBLIM!
EU, AICI, OFER PUTERE GRATIS! Tot ce trebuie să faci este să iei!
NU MAI STA PE GÂNDURI, EU ÎÞI OFER PUTERE GRATIS!!


EFTIN ȘI BUN: Tot ce este necesar să faci pentru a intra gratuit în posesia puterii este să te împachetezi într-un plic standard și să te trimiți la următoarea adresă: angkor[dot]wat[dot]600[at]gmail[dot]com, iar în termen de două zeci și patru de ore vei primi în mod garantat răspunsul nostru.

Tehnică mentală supra-reală, eftin și bun!

Alchimie aperceptuală, control cinetic, ambele teorii ale materiei din puncte și unde, în același sistem material-mental!

Vând putere gratis! Ofer biserică, zei, cutii de vândut sufletul, instrumente de auto-tortură, spălarea regulată a creierului și eliminarea conștiinței morale, tot tacâmul! Doar hai și ia puterea gratis!

Elimin complet vina! Ofer destrăbălare veșnică și desfrâu total!

Alăturați-vă in-cultului nostru pentru îndeplinirea dorințelor!

ANTIBABY, ANTIBABY, PUTERE TREI LA ZECE MII!

Iar pentru cei care vor să nu-și împlinească dorințele, alăturați-vă in-cultului nostru pentru dezamăgire insidioasă! Numai și numai la noi veți avea șansa să așteptați la infinit pentru o viață mai bună! Dez-amăgire garantată!

ANTIBABY, ANTIBABY, PUTERE TREI LA ZECE MII!

Sunteți mulțumit cu viața dumneavoastră? Visați o lume în care să fiți mai puțin deranjați? V-ați săturat de provocările lansate zi de zi de oameni perverși?
Cu noi veți scăpa de povara responsabilității! Aici nu trebuie să faceți nimic!

ANTIBABY, ANTIBABY, PUTERE TREI LA ZECE MII!

Puterea minții, infinită asupra minții și materiei.

Putere gratis - vrea cineva?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!