agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-03-22 | [This text should be read in romana] |
intre a spune "NU" ca Ionescu si a zice "DA" ca Iliescu,
s-a creat de "l'histoire", fara sa vrem, un compromis. E acelasi discurs pus pe alte placi! Ce este aceasta uniune europeana? o explicatie mi-a dat tatal meu, muncitor in minele cele mai grele ale comunismului, zootehnia. tovarasul marx, dar el pe atunci nu stia ca e tovaras cu noi, spunea ca capitalismul(cacofoniile, le vad mereu, mai tovarasi, dar nu ma impresioneaza) va apare, in sistemele capitaliste bine inchegate. el rationa logic, "comuna din paris", mai tovarasi, a fost chiar la paris! din pacate pentru noi, acest tovaras, care nu stia cine a fost, (culmea viitorului), dar ale carui poze se perindau prin fata noastra in marile momente ale noii ordini, n-a gresit. five o'clock-ul si brekfast-ul nu i-au intinat idealurile! istoria ce-a urmat e greu de expus pentru ca prea o cunoastem cu totii. anglia e comunista, franta e comunista, america e comunista, si da, da, da ,sa nu spuneti nu, germania e comunista. europo halal sa-ti fie! dar sa revin la tatal meu. el, muncitorul in minele care n-au fost niciodata spuse, si, recunoscute vreodata, dar din care s-a scos aurul din tara aceasta, mi-a spus: "mai baiete vestul , marx, a inventat comunismul, ei au mers pe aceasta cale normal, n-au avut proasta organizare a armatei rosii, unde crezi ca vor ajunge ? , ei respecta, doar, toate principiile "capitalului" lui! atunci mi-am dat seama ca vom trai o noua drama : din comunism ne vom intoarce, iar in comunism! dar tot tata mi-a spus: "mai baiete: noi am mai fost pe-acolo ! ce stiu ei!?"
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy