agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-01-06 | [This text should be read in romana] |
Oare există? Adeseori mă întreb, dar se pare că tot îngândurat rămân, pentru că nu-L găsesc..si unii spun că l-au zărit în același loc unde a fost văzut de veacuri..este sau nu este? Îl caut cu înfrigurare în sfera terestră..aici nu e. Garantez că nu e..dar totuși trebuie să fie undeva...hm... Poate spațiul terestru e prea mic ca să-L cuprindă. Asta înseamnă că trebuie căutat dincolo ce mintea cunoaște... poate dacă L-aș ruga să mi se descopere aș avea un avantaj...
Am încercat să-L chem, dar se pare că El vrea să fac eu primul pas...dar nu știu unde...ei zic că mi-a trimis o scrisoare...dar e atât de greu s-o citesc...e prea lungă...și totuși Îl caut...îmî vine să plâng când văd că cei din jur mă batjocoresc când le spun că El există...și totuși nu pot să cred că n-ar fi..atunci toată viața mea nu ar avea rost...și iar nu vreau.Cred că voi trece spre metoda suprema de rezolvare a tuturor lucrurilor... omuciderea..mai exact sinuciderea.Consider că n-are rost. Și-apoi nu e nimic nou sub soare... Și totuși...El mi-a arătat că există..și știu sigur că e...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy