agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 811 .



Adevarat a inviat!... ..oare?
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [GrayShade ]

2005-08-13  |     | 



Cuvintele care urmeaza nu imi apartin.. ele sunt ale unui suflet pierdut pe veci, printre frustrari de ordin religios si sexual.. ..va rog, insa, sa nu-l judecati.. ..il va judeca Altcineva..

Adevarat a inviat!.. ..oare?.. Ma intreb ce e aceasta 'Inviere'.. Am postit si eu. ..si am fost la biserica.. ..pe drum, am vazut lumea band, injurand si facand dragoste... mai ales dragoste ..inainte de Inviere, lumea facea dragoste pe mesele din piata satului in care ma aflam, facea dragoste prin mail-uri sau pe messenger (cu sau fara webcam), facea dragoste la telefon... Dupa.. ..oamenii se iubeau in continuare, si pe mese, si pe net, si la telefon... ..Slujba unui preot care tipa la oameni sa taca, iar apoi spunea "Pace voua...".. ..Prea mult fum, prea mult zgomot si prea multi oameni care n-aveau nici o legatura 'de spirit' cu cele 'sfinte'... Toata lumea se uita la 'domnisor'. ..am numarat cam vreo cinci barbati in acea biserica plina.. ..restul erau afara, beau, injurau si se iubeau..

"Taunul" de Voynich.. ..o carte prea frumoasa, despre oameni prea frumosi.. ..nu asa cum intalnesti in realitate.. "Am pus o lumanare pentru tine... (lumanarea cu care m-am impartasit)", mi-a spus cineva.. "..la 'vii'..". /Ei bine, draga mea, data viitoare s-o pui la 'morti'../ ..probabil ca pana si ei sunt mai vii decat mine..

Ingerii mei.. ..erau atat de albi. ..i-am vazut iar.. ...aveau aripile frante si inotau in noroi.. ..m-am uitat la ei si am plans.. ..le-am intins inima mea.. ..sa-i apere.. ..sa-i curete de noroi, daca poate.. dar aripile lor erau numai cioturi. ...o zgariau.. "harsti-harsti".. "harsti-harsti".. ..era trecuta prin multe. ...dar sangele a inceput sa tasneasca din ea.. "Luati, beti, acesta este sangele meu, care pentru voi se varsa.." .."harsti-harsti".. ..trupul mi-a cazut frant in aceeasi mocirla.. (mocirla in care stateam si eu, aveam radacini acolo.. ..doar ca incercasem sa ma ridic..).. "Luati, mancati, acesta este trupul meu, care pentru voi se frange".. .religie de canibali.. ..pentru canibali.. ..Iisus s-a jertfit pentru oameni.. ..eu ma jertfesc doar pentru a-mi demonstra ca sunt in stare s-o fac.. noroiul imi umple gura, si plamanii.. Aud in biserica: "De a postit cineva, acum este timpul sa isi primeasca rasplata".. ..adica sa inceapa iar (daca se oprise vreodata) sa bea, sa injure si sa faca dragoste...

Le sunt dator Evei si lui Adam pentru a-mi fi dat 'ocazia' de a ma exprima.. ..Totul se trage de la un mar.. ..'puterea de a distinge Binele de Rau' e(ra) destul de importanta.. ..Pana in zilele noastre.. ..moda e alta acum.. ..marul zilelor noastre e clitorisul.. ..unul mult mai aromat.. si mai 'practic'.. ..nu ne mai ridicam pana la inaltimea stramosilor nostri.. nu mai vrem sa cunoastem binele si raul.. ..ne multumim sa ne infruptam dintr-o 'Mantuire' mai parfumata...

..Vorbind de mantuire.. lumanarile nu m-ar ajuta cu nimic.. ..Mantuirea mea e, probabil, o lobotomie (vezi, eventual, "Brazil").. ..in cel mai bun caz..

..Nu mai am nimic de spus?.. ..ba da.. ..am destule.. Dar asa se termina intotdeauna.. nimeni nu ne va asculta atunci cand vom vrea sa vorbim.. de ce sa vorbim, in fond? si de ce sa ne intrebam? "Crede si nu cerceta".. ..si gata.. O pajiste eterna sau un cazan etern.. ..Ni se pare ca vom trai etern.. ..nu. .vom muri etern.. 'Eternitatea a murit, traiasca eternitatea'.. ..Punct.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!