agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-08-26 | [This text should be read in romana] |
ce altceva înseamnă realitatea decât
constatarea tardivă că nimic din ce-ai învățat nu-i corect ce e altceva decât propria cană de gust amar cafea dragoste sau cum s-o numi medicamentul pe care ți-l dădeau de copil acum ai învățat să-l iei singur să dai în cap sănătății ăsteia care te pune în pericol de a deveni nemuritor ce rușine trebuie să te repari să poți ajunge la o moarte curată ca un lemn încă necrescut spui că ai timp pentru asta ai învățat când traversezi să te uiți întâi la stânga și uite după colț accidentul nepregătirea un călăreț pe viteza luminii vine din dreapta și în locul în care te-a întins pe asfalt apare o pată de lumină înainte ca tu să apuci să înjuri și să lași vorbă că la naiba nu vreau să mai fiu decât nimicul nu vreau să luminez luați-mi dracu’ felinarul din mutră și îngropați-mă numai în voi înghițiți-mă și închinați-vă ca după anafură dar n-ai avut timpul ăla pentru că pur și simplu timpul nu poți să-l ai niciodată și stai întins acolo luminând în sictir peste cei ordonați de la stânga la dreapta închipuindu-ți vesel că faci totuși parte din plutonul de execuție ce înseamnă realitatea decât tăcerea asta întinsă ca un zâmbet pe față când faci gesturi grațioase cu țigara înfiptă în colțul gurii și niciunul din ei nu-nțelege de ce chiar și numai munca asta te face în fiecare zi atât de tot mai obosit niciunul nu știe de ce simți în liniștea lucrurilor răceala unui curent atât de adânc încât cearceaful îți acoperă capul (25 august 2009, tatălui meu)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy