agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-04-09 | [This text should be read in romana] |
- Nu mai e foarte mult pテ「nト cテ「nd vom ajunge sト trトナm テョntr-o lume テョn care 窶杪 sトパa groapa altuia窶 va reprezenta o dovadト de altruism.
- Oamenii flexibili pot trece foarte uネ冩r de la o extremト la alta. - Nu de puネ嬖ne ori ni s-a テョntテ「mplat sト subestimトノ puterea prostiei ネ冓 sト supraestimトノ prostia puterii. - Jemanfiネ冓smul este o formト virilizatト de ignoranネ崙. - Nu era un om retras, ci pur ネ冓 simplu trトナa テョntr-o altト lume. - Eroare de calcul: s-a aruncat テョn gol ネ冓 a aterizat テョn plin. - 窶曠e ce nu mト ascultト nimeni?窶 Se テョntreabト lumea la unison. - テ始 Romテ「nia, seismele sunt un fel de indicatori economici care aratト clar cト economia subteranト duduie! - Mai bine a cincea roatト de la maネ冓nト decテ「t a cincea roatト de la cトビuネ崙. Maネ冓nile sunt prevトホute テョntotdeauna cu o roatト de rezervト. - Coネ冦arul lui Sisif: o ploaie de meteoriネ嬖. - Pe coperta 1 a oricトビei cトビネ嬖 de istorie ar trebui sト figureze urmトフorul avertisment: ネ嫺lurile nobile pot sト ucidト!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy