agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-04-30 | [This text should be read in romana] |
- Am cunoscut o persoanト care era atテ「t de ancoratト テョn realitate テョncテ「t devenise テョn mod inevitabil o epavト.
- Omul are nevoie de timp doar ca sト-ネ冓 dea seama de ce nu are nevoie. - Inovaネ嬖e fiscalト: impozitul pe plecat. - Nu vト jucaネ嬖 cu focoasele! S-ar putea sト vト pテ「rliネ嬖. - Nu este nicio problemト dacト uiネ嬖 sト visezi. Totul este ca atunci cテ「nd o faci sト nu uiネ嬖 sト te trezeネ冲i. - Cei mai mulネ嬖 oameni preferト sト punト punctul pe 窶枴窶; cei cu adevトビat inteligenネ嬖 preferト sト-l punト sub semnul テョntrebトビii. - Privighetoarea care se teme sト cテ「nte テョn pトヅure e nemulネ孛mitト de acustica proprie-i colivii! - Era o ネ嫗rト plinト de hoネ嬖 ネ冓 cerネ册tori. Pテ「nト ネ冓 sトビuturile sト furau sau se cerネ册au! - Dトκ嬖-i omului cトフuネ册le jos ネ冓 va uita de gratii. Pentru moment! - Existト douト momente cruciale テョn viaネ嫗 fiecトビui individ: cテ「nd テョi vede pe alネ嬖 oameni cum merg ネ冓 テョnvaネ崙 ネ冓 el sト meargト ネ冓 cテ「nd vede cum merg lucrurile ネ冓 テョnvaネ崙 ネ冓 el sト se punト テョn miネ冂are.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy