agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2000-11-26 | [This text should be read in romana] |
stateam la marginea timpului , intre trecut si viitor...calare pe un nor ...leganandu-mi picioarele , unul in trecut , altul in viitor....
Priveam in trecut , o fetita blonda cu parul in ochi , desena pe trotuar zane.....intr-un colt de intuneric aceeasi fetita cu parul in ochi pedepsita pe nedrept , refuza sa planga..... ....mai trece un nor... E acolo , desculta mangaie un pisic bolnav "n-am sa-l las sa moara"...are suflet bun , spune cineva. banca a doua , randul de la fereastra ;impecabil o tanara cu privire grea...Se uita fix in ochii apatici ai profesorului. Nu intelege......dar inteleg privirea Andrei , e trista. "ce-ai vrea sa devii cand te faci mare?" ... nu stie , are zece doar la filozofie , cateodata la desen... .. rade cateodata . Ca acuma , inconjurata de valuri inspumate .. piele aramie , parul pe fata.....si nisipul... Un alt oras , nimeni in jur , ochelari si ore lungi....ridicand ochii din dosare , aceeasi privire grea ...obosita. Ploua mereu , alt tren .. si alt tren..vantul si cateva sperante. Trec nori.....si intr-un restaurant de lux , cineva cu parul negru si buze rosii priveste absent fereastra.......are parul in ochi si e foarte tacuta.... se dezlantuie furtuna in noapte.. lacrimi la fel. in viitor ... muntii , zapada , un foc arzand cu patima.....cineva cu genunchii la piept privind in gol. E liniste . nu telefoane , nu trafic ei in jurul mesei de craciun , razand fericiti.......sunt acolo, acolo unde apartin......tin mana cuiva pe care nu-l cunosc ...it felt a second like you....un husky cu privire sincera imi urmareste fidel fiecare miscare... autostrazi si viteza...lumini trec si trec , in dreapta mea .. nimeni.....cant cu radioul despre .. fericire............. lumanare aprinsa pe crucea ei .. lacrimi lungi "i wish you were here"...... e o fetita blonda cu parul in ochi alergand cu bratele deschise.......o ridic in brate , miroase a camp liber si are ochii verzi....... imi spune cat de fragili sunt macii.... .......stiu deja. la marginea timpului , intre viitor si trecut , calare pe un nor , visam......uitand prezentul. in fotoliu , la ora 0407, de ziua mea... ......undeva canta cineva despre "a northern star"
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy