agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-01-02 | [This text should be read in romana] |
O casă de chirpici văruită
în alb, Dar nu e în Estul Cubei cum mi-am imaginat-o. Aici e mama cu rădăcinile ei cu flori în ghivece cu frunze atârnate de pe dulap. Are vesta și șosete din lână după treizeci de ani de tremurat nu-i mai e frig și niște mâini o acoperă în fiecare noapte. Niște mâini de horticultor. Aceleași mâini repară o bicicletă hrănesc miei măgarul cei patru câini o pisică găini și rațe. Mama zâmbește și lacrimile ei din vremuri s-au preschimbat în cercei fini de aur- îi poartă mândră în urechi. El are o casă din chirpici pe jos un covor sub el pământ. Are picioare-rădăcini, îi prinde bine pământul îl udă. Degetele sale sunt greble dimineața plantează copaci în salopeta Direcția Silvică Dolj noaptea aceleași mâini muncite îi acoperă spatele. O casă de chirpici în Sudul Olteniei lipsește pianul dar n-ar fi știut oricum ce să facă cu el probabil l-ar fi acoperit cu o față de masă un macrameu și flori de plastic în vază. Flori- așa o strigă el.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy