agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-20 | [This text should be read in romana] |
-Tovarase Pipirig, exista Dumnezeu? ... ca ma intreaba copiii acasa si nu stiu ce sa le spun.
- Dau un telefon la judet si te anunt! Acum fugi pe sectie si vezi ce-i cu strungul cinci ca suntem in urma cu manerele pentru ibrice de cafea! - Cafea, tovarase?! Rade. Rade bine. Cu pofta. Pe saturate. Burghezeste as spune. Prinde curaj, Nebun as zice. Da' Fat-Frumos exista, tovarase Pipirig? ... ca intreaba copiii acasa si nu stiu ce sa le spun. - Apai ba, daca exista partidu' tie ce-ti mai trebuie? Nervos. Foarte nervos. Cu patos. Muncitoresc as zice. - Tovarase, zau ca nu-mi trebuie nimic! Ma scol dimineata, inaintea gainilor din balcon, ma duc la complexul alimentar, si fara complexe stau la coada pan' ce iau tot ce-mi trebuie. ... da' intreaba copiii acasa si nu stiu ce sa le spun despre tovarasu' Dumnezeu. - Baaa!!! Fat-Frumos era fiu de imparat? - Cam era! - Fiu de mosier! Deci nu exista! Satisfacut. Radios. Gretos as zice. - Da' Dumnezeu asta unde sta? - In Imparatia Cerurilor, tovarase Pipirig! - Deci...!? Autoritar. Invingator, s-ar presupune. - ... nu exista! Stins. Umil. Curajos de umil s-ar zice. Fara nici un dumnezeu, s-ar crede. - Ma duc sa vad daca ibricele alea de nechezol exista!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy