agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-01-08 | [This text should be read in romana] |
să te iubești pe tine-naintea tuturor
dar cu limită să nu ai speranța ca oamenii să devină ce-ți dorești-ei nu se schimbă ci doar comportamentele lor să îți exprimi propriile păreri oricât de criticate ar fi acestea, vei avea lângă tine oameni asemănători să nu te aștepți să reușești din prima încercare dar să nu te străduiești prea mult să faci un lucru care nu poate fi realizat să judeci oamenii după cum se poartă cu tine, nu după ceea ce spun să te îndrăgostești fără să crezi în perechea potrivită să iubești pe cineva ca-n geometrie paralel să expui răutatea atunci când e necesar să nu te descurajezi dacă ieși din tipar ceilalți au tendința să meargă după mulțime să urmezi o facultate dacă vrei dacă nu, nu să înveți să îți facă plăcere să fii singur și să găsești mereu modalități de-a nu te plictisi să nu te poticnești atunci când nu-ți iese nimic să ai curajul să continui să citești să citești mult să fii selectiv cu ceea ce citești. și în special, în tot ce faci, echilibru.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy