agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-06-06 | [This text should be read in romana] |
Festivalul Național de Epigramă și Fabulă „Donici, cuib de-nțelepciune, ediția a XI-a
Ministerul Culturii al Republicii Moldova Primăria Municipiului Chișinău Institutul Cultural Român (filiala Chisinau) Uniunea Scriitorilor din Moldova Uniunea Epigramiștilor din Romania Asociația Oamenilor de Creație din Republica Moldova Asociatia Epigramiștilor din Moldova Asociația Veteranilor de război ai Armatei Române organizează cea de-a X-a ediție a Festivalului Național de Epigramă și Fabulă „Donici, cuib de-nțelepciune”, care se va desfășura la Chișinău (vedem noi când!), în cadrul Festivalului organizându-se un concurs pe două secțuni: Secțiunea „Epigramă” cu următoarele teme: 1. Pe muchie de cuțit(e)! – 3 epigrame 2. Țărișoară de mili-arde-l! – 3 epigrame 3. Tema liberă – 3 epigrame. Se vor trimite, respectiv, câte 3 (trei) epigrame inedite pentru fiecare din cele 3 teme, cu un motto în plic aparte și cu datele personale ale concurentului până la data de 20 septembrie 2015, pe adresa: str. Mihai Eminescu, nr. 55, Teatrul Național „Satiricus Ion Luca Caragiale”, MD 2012, Chișinău, Republica Moldova, cu specificarea: „Pentru concursul de epigramă”. Se vor trimite, de asemenea, câte trei fabule, la temele impuse, pe adresa menționată, „Pentru concursul de „Fabulă”, cu un motto în plic și datele personale ale concurentului, până la aceeași dată, pe aceeași adresă. Informația despre programul festivalului Vă va fi comunicată suplimentar la tel: 201742; 079640884; e-mail: [email protected] (Gheorghe Balici) sau 400586; 069247094; e-mail [email protected] (Ion Diviza).
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy