agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-12-12 | [This text should be read in romana] |
Uite, stau așa ca o Buddha (ce aiurea sună) mă uit la mâinile mele, îmi vopsesc unghiile în negru și mă întreb de ce manele?
Oare nu ar fi fost destule alte rele cu care bunul D-zeu ar fi putut să ne pedepsească pe noi românii pentru slaba noastră credință, de ce tocmai manelele? Această formă de agregare a lipsei de bun simț tinde să devină chiar gen muzical, asa am auzit! Cel puțin eu sunt nevoită să le ascult când mă duc la școală pentrucă Dumnealui, manelarul, ascultă manelele la maxim pe celular în autobuz... o țărănie demnă de beavis și butthead, însă fără umorul de acolo... Mă întreb de ce eu trebuie să-mi vopsesc acum unghiile în negru doar ca să nu se ia manelarii de mine pe stradă? De ce trebuie să avem un post tv care transmite doar manele, de ce nu se scot pur și simplu manelele în afara legii? De ce nu se face nimic în legătură cu această poluare psihologică, mai dăunătoare decât alcoolul și tutunul, poate chiar și decât dioxina de pe tampoane :-) Și de ce au apărut oare manelele tocmai la noi în România? (Pentru o analiză mai aprofundată a genului, vizitați www.fuckmanelele.ro. Daca nu găsiți pagina, o s-o scriu eu când mă fac mare)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy