agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-07-02 | [This text should be read in romana] | asta nu-i poezie și nici narațiune nu-i este așteptarea, pe hârtie a muzei în fumul de țigară și aburii unei cafeluțe amenajate cu lapte degresat și foarte puțin zahăr... când sună în disperare telefonul afurisit ascuns sub perna patului răvășit... -doamne! e ea- muza mea- mă arunc disperat spre telefonul fără fir -alo, alo..., telefonul sună ocupat...., de cine ocupat? revin la activitatea mea domestică, fum și fum țigară după țigară înghesuite în spațiul mic dintr-o cutie de pate de ficat recuperată din coșul de gunoi al vecinului de apartament... scrumieră doar am avut dar a trebuit s-o arunc pe geam că altfel lua casa foc..., ei! amintiri. au trecut cateva ore... telefonul sună-n draci și mă trezește din disperare e ea muza mea la capătul celălalt, cu vocea caldă și arogantă printre blesteme am reușit să aflu că a răzbit până la mine dar în fumul greu de țigară s-a împiedica de un "cuțu" mic sforăitor și rău ce-a alungat-o... -și eu o așteptam- glasu-i răgușit amuțește în furtuna de afară... asta nu-i poezie și nici narațiune nu-i am umplut –scrumiera-degeaba...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy