agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-09-11 | [This text should be read in romana] |
Acum cateva zile,cu inima sfaramata in bucatele mici mici, imprastiate in diverse locuri,cu ochii de parca as fi taiat ceapa o saptamana non-stop,mi-am vizitat bunica.Vazand in ce hal arata nepoata ei favorita,bunica m-a descusut afland de marea mea iubire si dezamagire.Plangeam cu sughituri si printre "hac hac" repetam "asa a fost sa fie...mi-e destinat sa nu fiu iubita".Eh..dupa o ciorbita de gaina cu taietei de casa si doua gogosele imi mai revenisem.Bunica,optimista,scoate saculetul cu bobi sa-l vaza pe ce-l ce imi este sortit si cand va juca la botezul plodului meu.
Descanta bobii...face cateva cruci,ii aseaza pe masa si incepe sa mi-i citeasca."Se face ca o doamna inalta si blonda iti vrea raul...Faci drum...etc",dar nimic despre printul meu intr-un mertan alb.Disperata,incep iar sa bocesc si atunci buni imi spune o poveste... Cica la inceputul inceputurilor existau 3 zeite:zeita Focului,Vazduhului si a Apei,de o frumusete deosebita,inzestrate cu puteri magice.La apus de soare ele au creat cercuri de diferite marimi asupra carora au faurit o vraja.Fiecare cerc a fost rupt in doua,iar semicercurile au fost aruncate pe Pamant.Toti locuitorii Pamantului au primit cate o jumatate de cerc in centrul inimii lor. In ce consta vraja celor 3 zeite?Ei bine,fiecare semicerc era vrajit,in asa fel incat nu putea fi atras decat de jumatatea impreuna cu care forma cercul.Astfel,oamenii isi cautau perechea ideala,iubirea,fericirea,incercand sa formeze cercul.Oricat de mult iti placea o persoana,indiferent de sentimentele care le aveai pentru ea,daca cercul nu era perfect,nu puteai fi fericit. Zambind nostalgic,bunica mi-a intins mana stanga si mi-a povestit cum s-a format cercul de pe inelarul ei... Oare unde se afla jumatatea ce-mi completeaza cercul???(Daca o vezi...mail me :))
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy