agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-06-01 | [This text should be read in romana] |
Personaje: Andeea și nea Ionel, bătrânul vânzător de la magazinul Bucur Obor, raionul de încălțăminte.
Acțiunea se petrece într-o încăpere cu un scaun. Andreea: - Bună ziua. Aveți sandale cu breteluță subțire și cataramă aurie? Nea Ionel: - Modelul acela nou din reclamă? Andreea: - Da, da, ală! Să meargă la fusta asta mini. Știți, pentru banchet. Nea Ionel: - Desigur, avem. Luați loc, va rog. Andreea: - Ce mă bucur! Aveți și crem? Nea Ionel: - Toate culorile, domnișoara. Ce număr purtați? Andreea: - Asta-i problema, că-s între numere. Aduceți și 37 și 38. Agitată Andreea se trânti ostenită în fotoliu. Nici una - nici două, își descălță dezinvoltă adidașii, eliberându-și astfel degetele chircite de caniculă. Nea Ionel: - Ia să vedem… Am adus amândouă modelele: și c-o breteluță și cu două. Avem crem, gri, roșii… Să vă ajut! Nea Ionel își îndoi cu greu genunchii în fața ei și îi potrivi cu grijă sandalele. Andreea: - Bestiale! Mortale!! Andreea strigă entuziastă ridicând un pic prea sus piciorul stâng, ca să-și admire mai bine sandaua mult râvnită. Andreea: Exact ca-n reclamă! Cum îmi stă? Nea Ionel: - Cam… așa! Răspunde bătrânul, strâmbându-și buzele demonstrativ.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy