agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 698 .



Hate, hate, hate, hate the communist
personale [ ]
Bicycle Repair Man, ready to smash the communist, wipe them up and shove them of the face of thy earth

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [wat ]

2007-03-31  |     | 



Manifest: această bucată nu e o dizertație tehnică, e artă - manifestarea pură a URII profunde care o port comunismului și tuturor formelor contagioase de prostie și cancer prin sine rezistente și ultra-rezistente. (Și tembele)

(E ok să urăști convingerile politice ale unor oameni? Poate au și ei suflet.. poate crezul lor e sfânt pentru mulți.. poate n-am înțeles noi sâmburele neânțeles care a generat milioane de crime sadice.. poate nu știm destulă psihologie.. poate nu știm să iubim psihopații ucigași, poate suntem niște oameni slabi, răi și haini la suflet... poate..)

Corp literar:

Structura societății bolnave. Aici, înflorire prin comunism. AAAAAAAAAAAA!!!

De la stânga spre dreapta:

Inamicul absolut - EU; id; - Straturile sociale - SURSA; Big Brother; Ceaușescu; Stalin; Viitori foști actuali trădători ai revoluției; I hate them I hate them!

0. Termeni: contra-polarizare: problema e că în mod normal extremele se atrag. Dar nici o problemă, prostia proliferândă face ca totul să se respingă. Deci indiferent care combinația dialectică, toate lucrurile trebuie să se anihileze reciproc.

I. Filosofia; Știința îndobitocirii; I hate it I hate it!

Subtil inamic, departe și puternic - toată lumea urăște fraierii.
Abundența - fiecare primește de la SURSÃ. *Fiecare* calitate este provenită din netotalitatea, sau, slăbiciunea contrariului său, proces supervizat de SURSÃ. Fiecare abundență e contra-polarizată antagonismului său. Categoriile si clasele asemănătoare sunt așezate antagonic. Toate categoriile sunt așezate în matrici auto-distructive - orice înrudire a categoriilor și claselor din matrice corespunde direct antagonismului dintre ele.

Cine nu urăște seamănul e nebun - distrus de SURSÃ, apoi de toți abundenții: ne-contrapolaritatea "diferitului" ar dezvălui adevărul: toți sunt fraieri, nimeni nu merită nimic, toți sunt răzvrătiți contra-polar, toți sunt nulități penibile, mincinoși îndurerați, hoți, câini prinși cu botul în oala cu lapte, asexuați cu ochi pătimași, însemnați cu stigmatul inexperienței și impotenței acoperite cu minciună, violență și o *DISPERATÃ !!!* nevoie de mulțumire și auto-suficiență - vina aruncată pe "cel diferit", substituit inamicului sistemului.

Toată lumea urăște inamicul comun: pasul 1: fraierul; pasul 2: 1+inamicul de clasă; pasul 3: 1+2+inamicul de stat; pasul 4: 1+2+3+inamicul total;


Dacă paranoia nu e suficientă (repet, dacă paranoia e insuficientă) se apelează la lupta împotriva:

1. fraierului

Daca paranoia e suficientă se apeleaza la lupta împotriva:

2. 1+inamicul de clasa

Daca paranoia e enormă se apelează la lupta împotriva:

3. 1+2+inamicul de stat

Paranoia nu va fi niciodată suficient de colosală încât să se apeleze la lupta împotriva:

4.1+2+3+ inamicului total,

...pentru că la noi nu există paranoici, ei fiind îngrijiți cum se cuvine în spitale, bucurându-se de servicii de nivel recunoscut chiar și de cei mai inamici dintre inamici, care își trimit iscoade să afle cum se electrocutează leguma la 220 și fără să cadă curentul la fiecare șapte și treizeci dimineața.


II. Cei patru factori ai prostiei instituționalizate:

1. Inamicul absolut; lait motiv pentru orice inamic din sistem;

bau-bau te mănâncă dacă nu te culci devreme; el apare pe la ora 12, aburit, și deține secretul care nu-l știu copiii care se culcă devreme.

2. Eu; id;

supraeu-eu-sine. Cea mai mică și neimportantă componentă a societății: tu exiști SLUGA la societate, că doar n-o fi invers. Uite tupeu !!!

3. Păturile sociale; AICI toate categoriile, clasele și sub-clasele sunt poziționate contrar, antagonic.

Caracterul central al "claselor": sunt spălați pe creier să facă totul și orice - INVERS; și de la capăt.

Inversiunile aplicate constant țin proștii ocupați.
Ițapuco iitșorp niț tnatsnoc etacilpa elinuisrevni.
Inervisunile alipcate cosntnat țin portșii ocpuați.

4. SURSA; Big Brother; și alte aberații.

Distrug fizic și compromit social pe inamicii poporului.

Spală oameni pe cap; oferă mită; dezvăluie multe conspirații; ucid; fură; țes manual intrigi; oameni ocupați;




Semnat: Bicycle Repair Man, inamicul statului și al poporului; rege auto-încoronat al Persecuției și Persefonei; Inamic total al celor care nu mă mai lasă odată in pace;

Vorba mea preferată: "-Bă, da ce au ăștia cu mine!"
Proverbul meu preferat: "Și pupăza zbrrrr pe-o dugheană, tot așa comuniștii ăștia nu te mai lasă în pace."

Tehnica de care mi-e scârbă:

Dacă e corectă, vorbești pe lângă să pară neimportantă. Zici ce-ți trece prin cap, dar vorbește, nu sta, să nu prindă adevărul radacini. Auzi mă zăpăcitule? Ești plătit să te afli in treabă, nu să stai.

Tehnica cealaltă:

Dacă nu e bună atunci o dai la întoarsă de vreo trei patru ori pe fiecare parte și apoi găsești motiv și te cerți și devii violent. Te susținem noi, tu du-te și fă pe prostu. Oricum știi că până la urmă tot prost rămâi așa că până ești tânăr zbenguiește-te.

Sin-tehnică: adunătură de lepre fură de la adunătură de proști și întreaga lume trăiește într-o masturbare permanentă de ți-e mai mare dragul să te afli în treabă, că doar să devii individ sănătos și să cântărești cât zece mii de lepre parazite - parcă totuși masturbarea intelectuală de a te convinge tu pe sine însuți că prostul din fața ta înțelege real superioritatea în care "te afli" când îți bați joc de el e cea mai stângă mână din tot meciul.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!